Extended Network Banners

Friday 11 March 2011

Terkejut aku bile dapat tau yang ayah kawan aku meninggal .. Tapi da mmg takdir kan .. Bile aku dapat tau tu , aku tak dapat bayangkan cmne perasaan Anum ( Kawan aku ) :'( . Aku harap ko sabar ea . Baru sehari due die cakap kat aku n Mieda .. 

Anum : Mg nop tengok dop ayoh aku ?

Aku n Mieda : Nop arh . 

Anum : Hari sukan ekgi ye mari arh 

Aku n Mieda : Bereh bereh .

Haa , tu la .. Sedih gile .. Aku dop g lawat sebab ye tanam kat kampung die . Sian molek . Awal awal ag kehilangan ayoh . Ayah die meninggal sebab kemalangan dengn lembu lembu yang melintas kat tengah jalan . Mybe terbabas kot . :( 

Al - Fatihah Untuk Ayah Anum . Sekarang nie die masih trauma lagi . Kuat kan semangat ko Anum . Aku tahu ko kuat . 



No comments:

Post a Comment